Princess's Stories
Wednesday 9 October 2013 @ 00:05

Assalamualaikum semua. Rindu saya tak? Rindu lah please :p Haha joke. Lama dah tak update blog. Al maklum lah, disebabkan PMR yang menghalang. Tapi seperti yang diketahui, pmr pun sudah habis. Jadi? Freedom. Phone, Facebook, Twitter, Tv, Novel, Games, and many more. I got it back horaaaay! Tapi kan saya demam tau masa jawab empat subjek terakhir. Hm sedih tau. Tak dapat baca banyak. Risau sangat fikir result. Macam tak percaya je saya tak sungguh-sungguh jawab pmr. Lupa mungkin bahawa pmr sekali seumur hidup :(

          Baiklah, wujudnya saya di sini adalah untuk meluahkan sedikit isi hati saya yang selama ini terbuku tiada siapa yang tahu dan ambil peduli. Dilema. Ya itu yang menguasai minda. Semua orang tengok saya kata untunglah ini lah itu lah tapi sebenarnya mereka taktahu pun apa yang saya rasa. Mereka taktahu.. Sakit, perit semua itu mereka taktahu. Mereka juga mungkin taktahu apa rasanya tersepit. Tersepit antara orang yang paling rapat sekali dengan saya. Orang yang selalu buat baik dengan saya. Orang yang selalu ada untuk saya. Mungkin orang luar akan cakap yang saya tak hargai bila ada orang yang selalu ada dengan saya. Tapi mereka taktahu apa yang saya alami sebenarnya. Mereka taktahu yang saya dah cuba sebaik mungkin untuk hargai semua orang di sekeliling saya. Saya dah cuba untuk jaga hati mereka sehingga kan hati saya sendiri tak terjaga.....

          Awak, awak, awak dan awak awak sekalian. Mohon faham perasaan saya. Mohon faham saya ingin sedikit kebebasan. Mohon faham saya ingin sedikit ruang untuk mencari ketenangan. Jangan buat saya tersepit. Saya akan cuba selagi boleh untuk jadi kawan yang terbaik untuk awak semua. Sekian. 

          
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03