Princess's Stories
Monday 9 July 2012 @ 18:51
  Hi Assalamualaikumm. Dear Earthlings. Mehh sini duduk rapat rapat depan lappy baca blog saya sama-sama okey. Baca sambil layan lagu k. Dah lama tak update benda alah ni. Ada sarang gajah -.- Haha, okey. Balik kepada tajuk saya. 'He's Mine'. Yes ? Problem dengan tajuk tu ? Ada, diam. Takda pun, diam ><
K, gurau. Jangan ambil hati. Hidup tak lengkap tanpa gurauan, guys :)
  K, He's Mine *Tak habis habis ulang* Hehe. Tak, sebenarnya kan, saya nak cerita pasal 7 July. Dah lepas ? Ohh tahu. Tapi nak cerita juga. 7 July tu, kat sch saya ada Hari Kantin yang tak berapa nak awesome. Haha, sebelum 7 July. Ada budak tu beria nak jalan sama-sama lah apa lah. Bila dah kat sch, kaku masing-masing. Taktahu nak buat apa. Hanya mampu senyum :)
 Lepas tu, saya pinjam phone dia tau. Aww omel wallpaper dia :D Hehe, nevermind. Habis je Hari Kantin tu, tak henti-henti text dengan diaa. Sampai lahh pukul 3:27 tu, dia send 'Will you be mine ?' Ohhmyy. Tak terkataa k. Apa seyh perasaan korang kalau Crush korang cakap macam tu ? Crazy melting right ? Sama lah macam saya :)
  Act, saya terima dia. Saya terima dia seadanyaa dengan harapan dia pun sama *jiwang* Haha. seriously, Iloveyou Mr Monkey. Lupakan yang lama, mulakan yang baru. K, apa-apa pun. Hope relay kiteorang kekal lama. Aminn. Doakan k korang ? Terima kasih
  Eh, korang. Dah habis baca ? Okey. Jangan lupa singgah lagi. Thanks sudi melawat blog yang ada sarang gajah ni xD Byebyee Assalamualaikumm :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03