Princess's Stories
Sunday 24 June 2012 @ 09:14
Dear Earthlings ! Learn my Diary :)
 
Awak. Yeee awak. Awak lahh yang selalu main-main dengan saya. Macam mana saya nak tahu awak serious haa ? Hei. Saya tunggu awak tau. Awak tak pernah jadi yang macam saya harapkan. Kenapa awak susah nak faham saya ha ? Susah eaa ? Tolong lahh jadi orang yang memahami. Faham lahh yang saya tengah tunggu awak.Takda ke awak terfikir yang saya letih tunggu awak dan takda ke awak terfikir nak bagitahu saya yang saya tak perlu tunggu awak sebab awak busy ? Awak. Sayang saya hanya bertepuk sebelah tangan. Saya ingat lagi firstime saya tegur awak dulu. Sweet sangat. Awak macam budak kecil. Comel jee. Saya tegur awak time awak baru single. Then awak kenakan saya. Awak kata yang tengah chat tu, ex awak. Punyalah gelabah saya. Rupanyaa awak tipu saya. Awak gelakkan saya. Awak tak berhenti-henti minta maaf. Melting saya masa tu. Masa tu jugak sebenarnya saya takda perasaan pun kat awak. Tapi makin lama, awak makin sweet. Awak selalu buat saya happy. Tapi awak sedar tak sebenarnyaa dah lama kita kenal, kita tak pernah jumpa borak panjang-panjang. Kita just berhubung di laman sosial. Tak teringin ke awak nak cakap sesuatu depan saya ? Buat masa ni, saya selalu berharap saya dapat luangkan masa kat sebelah awak. Teringin sangat nak tengok awak ketawa depan saya. Saya rindu nak rapat balik dengan awak. Saya ingat lagi, masa saya tahu awak suka orang lain, saya sedih gila tahu tak tapi saya diam jee dan sambung IM dengan awak sambil menangis. Then awak post kat wall saya 'Kita masih boleh kawan kan?' Huhh. Luluh jantung saya. Terharu :')
Awak tahu, saya pernah berharap dapat benci awak di saat saya tahu yang awak ada orang lain tapi saya tak bolehh. Time saya nak benci awak, awak tarik balik sayang sayaa. Time tu jugak lahh awak nak curi hati sayaa. Macam manaa saya tak melting dengan awak ? Fuhhh :3
Sekarang, saya dah taknak tahu dah apa perasaan awak kat saya semua tu. Cuma saya nak awak memahami hati perempuan. Sebab perempuan teramatlahh pandai menyembunyikan perasaan. Be Carefully. Thankyou
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03