Princess's Stories
Tuesday 28 May 2013 @ 08:16

            Hai Assalamualaikum kawan-kawan. Amacam cuti panjang ni? Mesti ramai yang holiday dengan family. Untung lerrrr. Aku duduk rumah je. Kemas rumah, makan, tidur. Tu jelah rutin harian. Nampak tak yang aku tak sentuh buku? Wkakaka lek lu. Baru habis exam kan? Rehatkan otak seminggu. Cakap pasal exam, haaaa ce komen result korang. Aku? Belum tahu semuanya. Tapi aku nak kongsi kegembiraan disini. Nak tahu? Science buat pertama kalinya aku dapat A. Alhamdulillah. 90 pulak tu. Menjerit melompat aku. Hahaha hari paling happy sekali harini. Tapi ada yang sedih juga :'/
            Cakap pasal sedih pulak.. Hm hubungan aku dengan dia dah makin renggang. Dia tu siapa? Alaaa faham-faham jelah yek. Yang bertakhta di hati selama 10 bulan lebih ni ^^ Hehe berbalik pada cerita. Sebenarnya aku ni hm mengada sikit. Tahu mengada? Saja nak manja-manja dengan dia. Cehhh. Haha takdalah. Cuma perlukan perhatian dia je. Je k. Tapi dia busy. K aku cuba faham. Faham dan faham dan faham. Since minggu exam yang lepas, kitaorang dah tak jumpa. Lepastu dia pun busy memanjang. Siapa tak rasa diabaikan an? Lepastu cuti ni, dok lepaking with his friends je. Mcd lah sekolah lah blahblahblah ~ Haa macam tu lah. Makin jauh hati lah aku ni. Sedih kot. Takda orang care kat aku. Ada pun ada lah. Kawan. See? Kawan juga yang care. Nak juga dia care sekali-sekala. Aku selalu tunjuk kat dia yang aku ni macam tak suka dia lah, nak lostcontact lah, apa lah, tapi dia tak reti-reti nak faham yang aku tipu je. Aku tipu je tau. Aku nak tengok je apa dia buat. Kenyataannya dia okay je bila tak text aku. Dia okay je kalau abaikan aku. Dia okay je tanpa aku. Ya Allah, aku tak sekuat dia. Aku tak sekebal dia sampai boleh abaikan dia. Aku jealous dengan dia. Kenapa dia boleh buat macam ni kat aku, tapi aku tak boleh. Aku cuma tunjuk kuat je depan dia. Tapi dalam hati ni.. Takda siapa yang tahu. Kalaulah dia boleh tahu isi hati aku....... Pui aku berangan je. Tak mungkin lah dia nak tahu isi hati orang. 
            Hm masalah aku ni, Azura seorang je yang tahu. Dia tahu yang sebenar-benarnya. Dia je yang tahu macam mana peritnya nak memilih yang terbaik. Perit tahu? Sakit pun ye juga. Bila kisah lama muncul balik, apa kita nak buat? Bila yang lama datang balik, apa nak buat? Aku tak perfect. Aku tak pandai nak jaga hati SEMUA orang. Aku tak pandai :'/ Aku tak pandai nak puaskan hati SEMUA orang. Aku tak pandai nak ceriakan hari SEMUA orang. Salah ke kalau kita dah tak boleh macam dulu? Salah ke bila aku pilih dia? Salah ke bila aku lupakan benda yang lama? Salah juga ke kalau aku mengelak dari ulang benda yang lama? Salah? Kenapa diaorang susah nak faham situasi aku. Kenapa tak faham susahnya aku nak buat pilihan. Tahunya merungut, marah, mengungkit. Memang takda orang yang boleh faham aku even yang dah kenal aku bertahun lamanya :'(
            K feeling kejap tadi. Ermm apa-apapun, aku nak minta maaf kat semua kawan-kawan aku. Maaf tak pandai jaga hati korang semua. Hahhh kan, makin feeling aku. Haha dah dah. Taknak ah sedih-sedih ni. Okay lah, panjang sangat dah aku taip. Lega sikit dapat meluah kat blog kesayangan aku ni pui. Lol jahat aku. Btw, enjoy your holiday k guys! Jaga diri, jaga keselamatan dan jaga kesihatan. Jangan buat cuti sendiri bila dah naik sekolah nanti ;)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03