Princess's Stories
Sunday 3 February 2013 @ 02:13
       Hai Assalamualaikum awak-awak sekalian. Sihat? Ohh aku sihat alhamdulillah. Lama dah aku tak post kan? Miss me? Yahhh? Thankyou, miss you too. Kahkah gurau je. Siapa jelah rindu aku, tunggu bulan jatuh ke lantai kot. Nevermind. Cakap pasal sekolah, amacam? Best? Mesti homework banyak kan? Lagi-lagi aku, budak PMR :D Stres kan homework banyak? Dugaan nak pandai memang macam tu. Chill k ;)
     Hari ni aku nak cerita pasal... Nampak tajuk kat atas tu? Baca sendiri lah. Malas nak retype. Heee perasan tak? Dalam blog aku ni, ada dua tiga empat je post pasal kawan. Yang lain semua pasal hamba Allah yang belum pandai menghargai. Tulah aku, angau sangat sampai menyeksa perasaan sendiri. Nevermind, benda dah lepas. 
     Hm cakap pasal kawan ni, kena feeling sikit. Sikit jelah jangan banyak. Wkwkwk jk. Hm kadang-kadang orang yang kita tak sangka akan jadi kawan baik kita tulah yang memahami kita dan kadang-kadang orang yang kita sangka kawan baik kita tulah yang talam dua muka. Please bagitahu apa yang aku cakap ni Betul. Haha tak baik betul aku. K story yang ingin aku sampaikan ni bukanlah bertujuan untuk menyindir atau mengutuk atau blablabla dan aku tak maksudkan sesiapapun, tapi pengajaran untuk diri sendiri lah kan.
     Sebenarnya aku dah mula sayang sangat kat seorang budak ni, perempuan k. Aku tak pernah sangka yang dia tu memahami, caring, funny, and semua lah. Bukan lah bermaksud selama ni aku anggap dia tak baik. Cuma selama ni aku taktahu apa perwatakan dia yang sebenarnya sebab aku tak berapa rapat dengan dia. Ni lah yang orang kata Don't judge a book by it's cover. Lagipun, kawan aku yang lain pernah bagitahu aku, dia tu selalu tak puas hati dengan aku atas sebab-sebab peribadi. And aku ni jenis yang tak tenang kalau  ada orang yang tak puas hati dengan aku. Kalau boleh, aku nak minta maaf sampai dia maafkan even sebenarnya aku tak salah. Tapi jauh di sudut hati aku yang paling dalam... Cehh ayat aku. Haha k sambung. Tapi aku nak sangat tahu apa sebab dia marah aku semua tu. Kadang-kadang kawan aku cakap aku ni sibuk sangat ambil tahu pasal orang yang tak suka aku. Lol sebenarnya aku sungguh tak suka dibenci ataupun dimusuhi. Ada sesetengahnya yang like 'Ada aku kesah?' tapi aku tak. Taktahu kenapa, memang tak boleh hidup aman kalau ada orang tak puas hati. Tapi kalau aku dah minta maaf seribu kali, dia buat bodoh je, memang tak lah kan aku nak minta maaf lagi. Orang macam tu memang boleh angkat kaki duduk alone kat hutan. Hahahaha jahatnya aku.
     Okay actually, aku selalu harap dapat jadi kawan dia tanpa sikit pun rasa tak puas hati dia kat aku. Nak sangat-sangat. Tapi siapa aku kan? Hm aku happy gila bila dia story pasal perasaan dia, crush dia, semua lah. Aku happy sebab dia berani luahkan kat aku. Ada lah sikit rasa special even dia tak anggap aku special. And ada satu hari tu, banyak benda yang kitaorang buat sama-sama. Since that day, I was like 'Woowwwwwwwwwwww'. Yelah kitaorang kan dulu tak berapa rapat. And now, ada jugak lah rasa nak duduk dengan dia, lepak dengan dia, story mory dengan dia, and everythings lah. Tapi dia dah ada bestfriend sebenarnya. Nevermind. Tak harap pun jadi bestfriend dia sebab mungkin dia masih sakit hati dengan aku, cuma harap dapat buat dia lupakan salah aku sebelum ni and start hubungan yang baru. Kawan. Yahhh, kawann tanpa sikit pun rasa ragu-ragu :') 
     Doakan kitaorang makin rapat and getting a special relationship :'D K lah byee you all. Ada masa, ada lah post baru aku ^.^
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03