Princess's Stories
Saturday, 3 December 2011 @ 07:29
  Hai. Assalamualaikum. Whuaa. Lamanya tak update blog. Gila berhabuk blog nih. Kesian kan ? meyh kita kiss sikit. Muahhh :*
  Whee, apa cerita kawan-II ? okay ? Kita okay jhea. Eh kejap, baru-II nih kita ada periksa tau. Nak tao periksa apa ? SDKA leww. Susah gila boleh ? HAHA. 
Biasa lah, susah untuk orang yang rajin baca buku. HEHE. Kita kan rajin baca buku. Terlebih rajin pun ada. 
  Haa, tertukar tajuk pulak. Terlebih cerita pulak. HEHE. Sorry guys. Okaay. Cakap pasal tajuk kita tadi-> Bila Nak Sekolah ? haha. Sebenarnya kita kan, bosan tau kat rumah. Taktao nak buat apa. Kalau sekolah, sekurang-kurangnya dapat potpetpotpet dengan kawan satu kelas. Best ? Best gila boleh ?
  huh ! miss gila kat kawan-kawan. Lagi-lagi Azie. Dia lah yang ajar kita korea tau. dia nihh hantu tau, hantu jahad. Sebab apa ? Sebab dia dah buad kita gila sikit kat korea. Dan tak lupa juga Dba , Myra , Erina yang sangat funny-funny. Guys forever. Imissyou all gila babeng lah. Memang tak sabar nak naik sekolah tahun depan. Jumpe korang semua : )








© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03